Indmeldelse på Bymarkskolen

En god skolestart er vigtig for barnets trivsel i skolen. Et godt samarbejde mellem pædagoger, lærere og forældre er med til at sikre en god overgang, uanset om vi taler skolestart i 0.-1. eller et skoleskift senere i skoleforløbet.

For os er en god skole et sted, hvor man har lyst til og mulighed for både at være og lære. Derfor har vi på Bymarkskolen elevernes læring og trivsel i fokus. Vi er meget opsatte på at skabe de bedste rammer for et trygt og motiverende læringsmiljø, således at alle børn kan blive så dygtige som muligt.

For børn til kommende 0. klasse er der i Mariagerfjord Kommune opskrivning til skole i december/januar. Er du forælder til et barn med den rette alder til start i 0. klasse og bor i vores skoledistrikt, får du et brev fra os i din digitale postkasse med link til elektronisk indskrivning, når tilmeldingen åbner.

Vi samarbejder tæt med børnehaverne i vores skoledistrikt for at sikre den bedste overgang til skole og SFO. I foråret har vi brobygningsdage, hvor børnehaverne kommer på besøg på skolen, og de voksne fra skolen kommer ligeledes på besøg i børnehaverne. I forlængelse heraf samarbejder skole og børnehave om at sammensætte de bedste klasser.

Hvis du vil indskrive dit barn til øvrige klassetrin (og til 0. klasse efter januar), så ring til os på tlf. 97115000 eller send en mail til bymarkskolen@mariagerfjord.dk. Her aftaler vi et møde, hvor forældre og barnet deltager.

Hvis du ønsker at høre mere om vores skole, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi aftaler gerne et uforpligtende besøg, hvor vi viser vores fantastiske rammer frem og fortæller om dagligdagen på Bymarkskolen.